1 March 2008

PILIHANRAYA : GULINGKAN BN


Sebagai seorang Muslim, kita tak dapat lari dari memilih amirul ummah yang berjiwa kepimpinan dan mampu membawa kepimpinan Allah dan Rasul, bukan kepimpinan taghut. Walaupun ada segelintir warga Ummah tidak mengiktiraf demokrasi, tapi majoriti ulama' mengatakan perlunya kita keluar mengundi untuk memilih mereka yang ahlul halli wal aqdi.

mari kita ungkap satu persatu, kenapa kerajaan BN dan Umno, lebih spesifik lagi, kepimpinan Paklah, tidak boleh terus memerintah... hipokrit, penipu, cakap x serupa bikin... depan tv, dalam paper punyer la baik, nak hapuskan rasuah, nak cegah masalah sosial, promote Islam dengan pendekatan Islam Hadhari.
Manusia takkan dapat lari dari melaksanakan Islam. mereka yang merasakan boleh lari, mereka sedang bergelumang dosa. nak bawa badan dakwah, ketuanya mestilah yang paling baik, elok akhlaknya. Paklah nak bawak negara Islam, tapi...
dalam akhbar kecoh tok guru tak jwb salam, perkara ni diperbesarkan dalam akhbar, disebut2 dalam tv. tapi kes peluk, pegang paklah, tak kecoh pon. bahkan ditutup supaya rakyat x sedar yang mereka pilih tu ketua taghut, yang mengikut nafsu.
sekadar renungan, buat yang boleh mengundi, sebab kami xle mengundi lagi, so yg da bleh kua mengundi, undilah PAS, insyaallah terpandu halatuju negara tercinta...

0 comments: