29 April 2008

Freemason Caturkan Malaysia!!!

"Tiada paksaan dalam hidup secara Islam, sesungguhnya telah jelas antara yang lurus dengan
yang sesat..."


Sengaja dimulakan dengan ayat ini kerana ia mengandungi beribu hikmah. Dalam menjelaskan situasi ummah kini, begitu banyak yang perlu dibangkitkan hingga tiada satu pun tindakan tegas dan lurus, diambil untuk membendung kemurungan ummah ini.

Mengambil isu setempat, fenomena ketidakstabilan sosiopolitik di Malaysia kini memang banyak yang hendak dibahaskan. Baik dari segi kepimpinan, hak asasi, suara rakyat, perlembagaan, dan tidak lari juga dari perkauman. petikan dari akhbar the star 27 April 2008, 'Malays should follow Jews and Chinese steps in confronting the present'. Ini bukanlah ayat sebenar tajuk akhbar tersebut, tapi sedikit sebanyak menyungkil isi petikannya.

Akhirnya, benarlah sabdaan nabi SAW,' ummat ini akan mengikut apa yang dilakukan oleh
kaum yahudi dan nasrani, hingga ke lubang cacing'.

Terkadang kita terfikir juga, nilai bangsa melayu yang dipertahankan secara kebaratan ini, lebih baik atau ini adalah termasuk dalam perancangan 'The New World Order' yahudi, yang tidak kurang jelasnya mempengaruhi golongan aristokrat negara kita. pernahkah anda mendengar pergerakan Mason, atau Freemason Movement? Inilah yang dimaksudkan oleh petikan akhbar tadi.



Pergerakan freemason telah lama wujud, sejak sebelum kelahiran Nabi Isa lagi. Pergerakan inilah yang menjatuhkan benteng terakhir Khilafah Islamiyah, di mana seorang berpelajaran Freemason, tanpa diketahui, telah diangkat menjadi hero ummah, dan akhirnya telah menukar pusat Khilafah Usmaniyah di Turki kepada republik Turki yang kononnya telah mendaulatkan bangsa Turki.

Hal ini mungkinkah dibincangkan di malaysia, dimana kita telah merdeka secara aman daripada imperialis Britain, sama seperti republik turki. kita telah mengangkat dan mengagungkan Britain dan Amerika sebagai kuasa besar yang perlu disegani dan ditakuti, sama seperti Turki semasa di zaman kemerdekaannya. Tapi tidak perlu disingkap sejarah silam apabila bukti atau kesannya jelas kelihatan di zaman ini.

Sekiranya anda membaca buku karangan Ian Gittins, 'Unlocking The Masonic Code' mengenai sejarah Freemason, anda akan memahami bahawa adanya perkaitan kerajaan pusat malaysia dengan Freemason. gerakan ini tidaklah dilihat seperti gerakan zionis, yang mana hubungan antara zionis dan Freemason tidak lari sama seperti dua jemaah yang berbeza tapi mempunyai matlamat yang serupa. tapi antara yang perlu dihairankan atau tidak, Freemason bergerak secara berlesen di malaysia. buktinya, bangunan pergerakannya ada terletak di Kuala Lumpur.

Mari kita lari dari tajuk asal sebentar, bagamanakah wujudnya individu berpemikiran kritikal di dunia barat? kerana mereka telah diberi pelajaran yang serius mengenai gerakan untuk mencapai suatu matlamat, seperti memecahkan benteng turki usmaniyah, mendapatkan negara kuasa besar, seperti amerika dan britain, dan juga perkara yang membantu ke arah mendapatkan kekuasaan seperti, menubuhkan syarikat gergasi seperti syarikat automobil Ford, menjadi penyanyi yang glamor, novelis yang mampu menulis cerita yang pelik dan complicated, rumit untuk sekiranya difikirkan oleh orang awam biasa, pemain bola, golf, kereta lumba, arkitek menubuhkan syarikat besar dan terkenal dalam bidangnya, seperti warner brothers studio, dan makanan seperti kentucky fried chicken.

Hal ini memang jelas kebenarannya. mereka tidak dapat buat semua itu tanpa sokongan daripada sesiapa. Orang yang memberi sokongan tersebut tidak lain mempunyai fikrah dan pemikiran yang sama baik dari segi matlamatnya, dan hala tujunya.

Kembali kepada tajuk asal, bagaimana pula dikatkan dengan mMlaysia? kita dapat tahu adanya dikalangan pemuda Umno berpelajaran oxford, dan lain-lain di barat. Kita tidaklah menuduh mereka punya kaitan dengan freemason, tapi apa yang mereka buat, seperti percaturan politik, gaya pemikiran yang kritikal, dan semangat untuk mempertahankan nasionalisasi sebagai isu perpaduan, sama seperti yang tersingkap dalam sejarah, yang dimainkan oleh golongan Freemason yang beragama Islam. tidak hairanlah kerana sekolah-sekolah elit, ada ditubuhkan satu kelab elit yang didokongi oleh guru yang lebih kurang sama ideologinya dengan Freemason.

Di universiti, jangan terkejut kalau ada juga kelab seperti ini... Penulis tidaklah mahu menunjukkan nama-nama kelab tersebut, atas sebab kekurangan bukti hitam putih.

Tapi beberapa isu juga boleh diketengahkan berhubung kekuasaan beberapa Freemason dalam kerajaan, sehingga membenarkan FTA, free trade agreement Amerika... Rasanya kalaupun kita negara kecil takut pada kuasa besar, tidaklah sampai maruah dan martabat negara yang kononnya dijaga, sampai kepada perjanjian ini, kecut perut nak menolak... Mesti ada udang disebalik batu... Musuh dalam selimut... Dalam kerajaan yang telah berakar lama..

Cukuplah dengan berkata,'habislah isteri nabi', ketua munafik, Abdullah bin Ubai telah memulakan fitnah terhadap aishah RHA, cabaran menghadapi golongan Islam yang munafik, menyebelahi pihak kafir yang membenci kesucian Islam, mereka telah lama bijak memijak kita.

Kita telah berbaiah dengan gerakan Islam, kitalah yang perlu tampil, menjadi insan yang mendekatkan diri pada Allah, dan takut bahawa hati ini dibolak-balik kepada kesesatan.

Caturkanlah diri kita, untuk agama..

0 comments: